4 biskut Dec 24, 2008

Kumbengku...

Kumbang suka masuk bilik "tumpangan" saya untuk tidur. 
Dia suuukaaaa tidur atas sejadah ni. Katil dia kot?


^Gaya #1^

^Gaya #2^

Ada banyak lagi gaya sebenarnya. Kelakar! Hehe...

Tapi sekarang tak boleh masuk lagi dah. Dia takut dengan Qaseh. Hehe.
Photobucket

4 Biskut

Tawel Sensei @ 12/24/08, 3:06 AM
Tiba-tiba terbaca kumbengku sebagai kam.bing.ku.
Mmmbeeek~~

susu dan biskut... @ 12/24/08, 3:35 AM
Tawel Sensei:

Haha! Dia meow pun macam kambing tau!
(Sikit-sikitlah...)

"Ngeh~ Ngeehh~" Macam nilah lebih kurang.

Hehe!

Abqori @ 12/24/08, 9:20 AM
Wah, dapat dari mana kumbang ini? Serius nak tahu sangat ni!

Jangan-jangan kucing tak berlesen. Haha!

Untuk pengetahuan Kak Ira, kucing-kucing secantik begini berkeliran bebas di seluruh Mesir. Kadang-kadang boleh jumpa di tepi jalan saja. Juga tak lupa yang minat mengepau makanan di restoran Malaysia. Tapi jangan risau mereka tetap bersih. Huhu!

susu dan biskut... @ 12/24/08, 12:28 PM
Abqori:

Pertama sekali...

"Erk?! Kak Ira???"
Adess.... Sungguh, gelaran "acik" membuatkan saya terasa lebih "cool" dari Kakak.
(Bila orang yang panggil tu rasanya lebih tua! Haha! Ye ke? :/)

Kucing pun kena ada lesen ke?
Ini bukan kucing hutan lah!
Tengok Qaseh pun dah lari lintang pukang, ada hati nak jadi kucing hutan! Hehe...

Kumbang ni kalau tak silap, anak Gray.
Mak dia kucing biasa je. Tak ada campuran baka mana-mana kucing "elit". Siap selsema lagi.
Adess...
Mana dia jumpa papa Kumbang ni pun saya tak tahu sebab setahu saya, kawasan perumahan kami ni mana ada kucing corak macam Bengal cats ni.
VERY RARE~
Cuma jumpa dalam iklan "Whiskas" atau "Frieskies" je.

Berkeliaran bebas yeh?
Hehe...tolong seludup satu?
Kalau di Malaysia, kucing macam ni minimum, harga RM3000. Minimum ye? Minimum.
Kalau dijadikan hero untuk iklan, insyaAllah, bayaran dalam RM8000. Kalau tak silaplah. Pernah terdengar. Correct me if I'm wrong.

Tolong ye saudara Abqori?
Culikkan satu untuk saya. Hehehe~

Ada Biskut Tak?