13 biskut Nov 27, 2008

Why So Sengal?


OK...OK...
There's no point for me to hide the news since the rumours are everywhere!

And by the way, 
Here's the subtitle for the individual introduction video:

Hi! My name is ATIQAH SYAHIRA BINTI AHMAD SHUKRI,
You can call me Syahira, or Ira.
I'm 19 (going on 20! *mumbling* Photobucket)
Vote me, vote me, and vote me so you can see me more in the Malaysia's First Photography-themed Reality Show, DOUBLE EXPOSURE! (Photobucket)

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

p.s: Man! The studio flash was so hot! I was melting! And yes, I'm doing this because they misspelled my name! Ugh...Photobucket 

13 Biskut

Templar Tan @ 11/28/08, 12:02 AM
LOL

Sabar, sabar. Jangan nangis nangis macam ini. Nanti mata bengkak tak cantik, tau ! haha

Templar Tan @ 11/28/08, 12:03 AM
By the way, since when I sudah jadi teacher tan ar?? :p

milk and cookies @ 11/28/08, 1:15 AM
Templar Tan:

Hehe...nak nangis jugak! George said they will change it asap. But...Aiyah, nevermind..its uploaded already...Heheh...

Teacher Tan?
Because u do look like a teacher!
Hehe...

Abqori Bro @ 11/28/08, 1:17 AM
Wah, ada juga program macam ni ya? Baru Abqori tahu. Oklah, Good Luck!
Rasanya pesaing terhebat adalah Seth je kot. Tulah! Siapa suruh promote dia di blog ni dulu.
Huhuhu. All the best!

milk and cookies @ 11/28/08, 1:39 AM
Abqori:

Hehe...
Memang baru wujud pun.
Pilot project of Sony Malaysia, I think.
Seth? Hehe...memang!
He's a very good photographer. Really!

Terima kasih tau...

Tawel Sensei @ 11/29/08, 3:09 AM
Eh Abqori ada di sini? Haha.

Okla tu salah eja sikit saja.
Tapi kalau saya yang edit video tu,
saya memang SENGAJA ubah jadi Atuqah Umagon!

Hi! My name is ATUQAH UMAGON
Meru meru meh~~

milk and cookies @ 11/29/08, 6:59 AM
Tawel Sensei:

Hehe...newcomer kita! *tepuk tangan!*

OK eh?
OK la kot.
Tiba-tiba saya rasa bersyukur bukan awak yang jadi 'cameraman' tu.
Hehe...

Huh?
Atuqah Umagon?
Oo...Awak pulak?
Nak jadi Folgore ke?

Syafiq Azuan @ 11/29/08, 10:19 AM
ha... ha.. ha.. (tak paham) :|

tapi, ha.. ha.. ha.. Sengal. :D

Anonymous @ 11/29/08, 1:34 PM
Cikgu, hari ni ada homework tak? hahaha... Kalau ada pun, maybe if I'm your student, I buat jugak laa.. tapi copy member punye. LOL.

Cikgu, I thought your intro was cute. For the 1st episode, "I like to shoot emotions.." that was a very good answer. Not many would want to shoot emotions for a mag cover kan.. tu lah pasal jadi cikgu.

Tapi, the best part was still this.. " the water, splash a little, sometimes splash a lot.." HAHAHA!!!! Syafik, u da man! Too bad they didnt include the "Apabila Fresh.." Memang I pengsan gelak...

So, I'll see u on the 1st ya.. "Terima Kasih Cikgu Ira"

milk and cookies @ 11/30/08, 5:27 PM
Syafik:

Haha! Apabila u tak paham...I pun nak gelak ala-ala Szetoo bila kena "boh" dengan KJ.
Ha...ha...ha...
Kemudian, baru I gelak cara I...
Muahaha!~

ari7474:

Haha! Kiut? *Nak pitam*
Ades...rasa muka I masa tu macam reflector ada lah! Hahaha! *Segannya...*

Yeah! Too bad they didn't include that part too!
I was anticipating the scene like crazy! Even though the only "Splash-splash" part that made it, I was giggling (and still giggling) when I see it! Hehe...
(Psst! Syafik, jangan marah...hehe!)

Im thankful that part didn't make it. Or else... I think I'll die laughing.
Hehe...

Szetoo @ 11/30/08, 11:24 PM
hahahaha i memang waiting for the Apabila fresh part to appear then it didnt omg so potong wei! tak apa atuqah, i pun jadi Tze Tu! -___-"

kita complain esok ye!

Anonymous @ 12/1/08, 10:23 AM
haha
sengal~sengal~
sape laa edit bideo tu
ahaha

milk and cookies @ 12/2/08, 1:29 AM
zeetuwaywern:

Haha! Yes2! Now we have a new term!
"Regular Splash or Big Splash"!
Cool~
Haha!

Btw, they've change the name now.
An I can't wait for the second episode!
Hee...thanks to Edmund!
Hehe...

Shah.Legno:

Haha! Depa salah baca sebenarnya.
Maybe my writng was so bad, they couldn't understand.
Hehe...
OKlah, later I'll get famous because my name is "out of the box" kinda name!
Hehe...

Ada Biskut Tak?