7 biskut Nov 26, 2008

Gaah!

^Eh?!^

Have a pleasant day everyone! 

7 Biskut

Tawel Sensei @ 11/26/08, 8:15 AM
Sofea!
Bila kau dah buka mata,
ada satu perkara yang kau wajib buat!

Iaitu..
Sila ingat betul-betul muka seorang acik
yang cubit kau semata-mata nak suruh kau bangun
dan membuka matamu.

Lepas dah ingat,
Teruskan mengingatnya sampai lah kau besar.
Bila sudah besar,
Cubit dia kembali!

:P

ahmad_falique @ 11/26/08, 8:40 AM
chomel nyer...

satu jer nak tanya...nape baby nie mata nyer bulat??...tak version sepet mcm awak....hehehe

susu dan biskut... @ 11/26/08, 12:40 PM
Tawel Sensei:

Kecepen

Percayalah wahai Sofea,
Percayalah kepada Kecepen,
Percayalah bahawasanya kecepen tak akan menghulurkan makanannya...
Malah dia akan membiarkan Sofea terkebil-kebil...

Percayalah Kecepen wahai Sofea...
Hehe..

ahmad_falique @ 11/26/08, 4:59 PM
amboiii...sungguh sastera bahasa mu wahai spiderman....hehehe

shazwan @ 11/26/08, 9:51 PM
hai si comel!

susu dan biskut... @ 11/27/08, 1:53 AM
ahmad_falique:

Cheese...
Saya seharusnya berbahasa dengan baik cuma kesan-kesan makan rojak menyebabkan gaya bahasa saya banyak dipengaruhi dengan cara pembuatan rojak.

Harap Maklum.

Shazwan:

Makcik si comel (yang juga sama comel) kirim salam balik sebagai wakil si comel.

Sekian.

sepet a.k.a zack_u @ 11/29/08, 10:24 AM
sayang..gambar nya di mana??
internet tu apa??
huhu...
mao ambilnye dimana??????

adoi....sile spesefik kan nye..
aku dah blir ni..huhu!!

Ada Biskut Tak?